Pozycjonowanie stron internetowych, linki sponsorowane, tworzenie stron

telefon784 972 939 e-mailbiuro@mercuryweb.pl

Dzięki pozycjonowaniu, strona internetowa może dotrzeć na wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania. Jest to jednocześnie jedna z najtańszych form reklamy, za sprawą której można trafić do jeszcze szerszego grona potencjalnych klientów. Skoro nie jest to duży wydatek, wiele osób zastanawia się, jak duży trzeba ponieść koszt, żeby dotrzeć na wysokie pozycje Google. Warto jednak wiedzieć, że tak samo, jak nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie o to, ile kosztuje samochód (no bo przecież samych marek i Koszty pozycjonowania wypuszczanych przez nie modeli aut jest wiele), ciężko uzyskać odpowiedź na pytanie o koszt pozycjonowania. Jest to wypadkowa wielu czynników, które sprawiają, że cena usługi kształtuje się na różnych poziomach.

Koszt pozycjonowania strony uzależniony jest od:

  • technologii, na jakiej bazuje witryna www - koszt pozycjonowania bywa wyższy w przypadku stron stworzonych we Flash’u, ponieważ jest to proces bardziej skomplikowany i czasochłonny w porównaniu ze stronami w HTML czy CSS,
  • jakości oraz historii i aktualnej kondycji witryny - istotne jest np. to, jak długo dana strona znajduje się w sieci,
  • konkurencyjności fraz - im bardziej popularne słowa kluczowe, tym kosztowniejsze jest pozycjonowanie; większa konkurencja wymusza zwiększenie nakładów pracy na osiągnięcie lepszych pozycji w Google,
  • okresu, na jaki podpisywana jest umowa - im krótszy czas jej trwania, tym pozycjonowanie zwykle jest droższe, ponieważ agencja przede wszystkim na początku ponosi najwyższe koszty współpracy; podpisując umowę długoterminową, można liczyć na rabaty ze strony firmy pozycjonującej.

Zamierzając skorzystać z oferty na pozycjonowanie, nierzadko można zauważyć rozbieżności w cennikach poszczególnych firm pozycjonujących. Wiele jest agencji oferujących tę usługę „za grosze”. Zwykle nie mają one zbyt dużej wiedzy ani tym bardziej skutecznych i dozwolonych narzędzi pozwalających na utrzymywanie się witryny na wysokich pozycjach - nawet po zmianach algorytmu Google.

Chcesz dowiedzieć się, jaki będzie koszt pozycjonowania Twojej strony internetowej? Skontaktuj się z nami, a dokonamy wyceny.

Arkadiusz Pragier
Specjalista SEO

telefon: 784 972 939
e-mail: a.pragier@mercuryweb.pl

Patrycjusz Urbanek
Specjalista SEO

telefon: 784 990 009
e-mail: p.urbanek@mercuryweb.pl