Dlaczego warto wybrać Google?

Chcąc zaistnieć w Internecie ze swoją stroną internetową, należy skutecznie wypromować ją w wyszukiwarkach internetowych. Większość działań opiera się o pozycjonowanie w Google. Ale czy faktycznie jest to takie ważne?

wyszukiwarka Wyszukiwarek internetowych jest co najmniej kilka. Dotarcie do wysokich pozycji w przypadku większości z nich jest dość proste. Bardzo łatwo i szybko można trafić na wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania, pozycjonując witrynę w MNS czy Yahoo.

Zgodnie ze statystykami (ranking Gemius), to wyszukiwarka Google jest najbardziej popularną wśród internautów. Szacuje się, że wybiera ją ponad 96% osób (stan na dzień 12.05.2013), pozostawiając wyszukiwarkę MSN (1,75%), AskJeeves (1,11%), nawet Yahoo (0,22%) daleko w tyle. Z tego powodu właściwie wszystkie firmy chcą zaistnieć wyłącznie w Google. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by promować witrynę w pozostałych wyszukiwarkach. Jednakże nie należy spodziewać się zbyt dużego odzewu ze strony potencjalnych klientów. Niewielki odsetek użytkowników korzystających z tych wyszukiwarek oznacza niewielki (jeśli nie żaden) ruch na stronie firmowej.

Chcąc dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, warto przede wszystkim postawić na Google. Uzyskanie wysokich pozycji właśnie w tej wyszukiwarce jest gwarancją, że oferta dotrze wszystkich potencjalnych klientów wstukujących konkretne słowa kluczowe.

Pozycjonowanie w Google daje mnóstwo korzyści:

  • oferta dociera do większości użytkowników Internetu,
  • to nie firma szuka potencjalnych klientów, ale użytkownicy sami szukają chcą do niej dotrzeć,
  • stanowi skuteczną, stosunkowo niedrogą, a zarazem nienachlaną reklamę usług/ produktów,
  • wzmacnia się wizerunek firmy – przeprowadzane badania jednoznacznie wskazują, że strony internetowe znajdujące się na wysokich pozycjach traktowane są jako witryny internetowe liderów w branży,
  • poprawia się wiarygodność firmy – naturalne wyniki wyszukiwania traktowane są bardziej wiarygodnie niż płatna reklama,
  • pozwala na targetowanie – oferta dociera wyłącznie do tych użytkowników, którzy wpisują określone słowa kluczowe.

Jeśli chcesz dotrzeć na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google dowiedz się, jak możemy Ci pomóc.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>