Bezpłatny audyt SEO Twojej strony internetowej
Audyt SEO online – kompleksowa analiza strony www umożliwiająca ocenę jej widoczności w wyszukiwarce internetowej Google
Każda strona internetowa, którą w przyszłości będziemy pozycjonować winna zostać poddana weryfikacji pod kątem jej zalecanych przez wyszukiwarkę Google parametrów. Nawet profesjonalnie wykonane witryny www posiadają błędy mogące rzutować na ich miejsce w wynikach wyszukiwań. Dlatego nasi pracownicy wykonują złożoną analizę SEO, która będzie kluczowym elementem planowania strategii jej pozycjonowania. Audyt SEO stanowi doskonałe źródło informacji na temat jakości i poprawności danej strony www.
Podczas weryfikacji dostępności i samej struktury strony klienta oceniane są między innymi:
- kod strony
- poprawność użytych nagłówków
- dopasowanie słów kluczowych
- jakość i unikalność udostępnionej treści
- optymalizacja użytej na stronie grafiki
- linkowanie wewnętrznego prowadzącego do poszczególnych podstron
- prawidłowość i długość i adres URL
- dostępność meta danych
- prędkość ładowania witryny
Dostępność strony www dla urządzeń mobilnych
Dzisiaj możemy śmiało posłużyć się tezą, że większość usług internetowych wyszukuje się za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Przemawia za tym sposobność skorzystania z wyszukiwarki internetowej w dowolnym momencie z niemal każdego miejsca. Dlatego tak istotnym elementem pozycjonowania i optymalizacji stron www jest prawidłowe ich wyświetlanie na urządzeniach mobilnych. Niestety brak tej funkcji ogranicza liczbę potencjalnych klientów, gdyż usługi adresowane są jedynie do użytkowników stacjonarnych lub przenośnych komputerów. Audyt SEO w MercuryWeb obejmuje także analizę dostępności witryny internetowej dla urządzeń mobilnych (telefon komórkowy, tablet), z których obecnie korzystają niemal wszyscy usługobiorcy.
Jakie są najczęstsze błędy na stronie internetowej nie pozwalające jej awansować w wynikach wyszukiwań Google?
- zbyt długi adres strony, nieprzyjazny dla użytkowników
- nieprawidłowo zastosowane nagłówki, brak tytułu i opisu
- niewielka liczba słów kluczowych
- zbyt mała liczba lub brak unikalności treści na stronie
- niezoptymalizowane zdjęcia i grafika wpływające na prędkość ładowania witryny w internecie
- niewygodna nawigacja w obrębie strony
- słaby profil linków, wynikający z nagromadzenia nienaturalnych linków prowadzących do rzeczonej strony